To, že lietadlu chýbajú skrutky si všimla technická obsluha na letisku v Americkom Bostone v polovici novembra. 10. novembra pritom airbus prešiel revíziu v čínskom Sia-men, kde sa robia technické kontroly lietadiel. Odtiaľ airbus letel do Paríža, kde tri dni stal na letisku Charles de Gaulle, ale tam si chýbajúce skrutky nikto nevšimol. Informuje o tom agentúra Bloomberg.
Podľa zdroja zo spoločnosti Air France bezpečnosť cestujúcich nebola ohrozená aj keď airbus lietal s uvoľneným panelom 5 dní. Ide vraj len o vonkajší kryt, ktorý zlepšuje aerodynamiku. Pevnosť trupu lietadla nebola narušená.
Podľa leteckého experta, ktorého oslovil britský denník The Daily Mail však panel mohol poškodiť iné časti lietadla a ohroziť cestujúcich. Air France obviňuje z incidentu Číňanov. Firma, ktorá kontroluje lietadla v Číne uviedla, že udalosť vyšetruje.
Minulý rok Boeing 747 museli vyradiť z prevádzky po tom, čo po kontrole v Číne sa zistilo, že časť lietadla je natretá prudko horľavou farbou.