Celebritný kaderník spolu so svojím miláčikom najnovšie vystupuje vo videách telekomunikačnej spoločnosti a svojským spôsobom propaguje zľavy, ktoré sám neznáša.
V jednom z videí Paviel sedí v reštaurácii a telefonuje s priateľom o vstupoch do akvaparku. Ten mu hovorí, že za dva vstupy zaplatil 19,90 €. Po zložení telefónu to kaderník okomentuje. „Ja by som sa necítil dobre. Ja by som si asi zaplatil normálne, inak by som sa cítil načierno, jak nejaký nelegál,“ hodnotí vo videu
Aká sumička mu však na jeho konto za reklamu pribudla, nechcel komentovať s odôvodnením, že to má zakázané. „Boli však ku mne štedrí,“ netajil Paviel. Nový Čas v telekomunikačnej spoločnosti zisťoval, prečo si ako novú tvár kampane zvolili netradične celebritného kaderníka. „Je mediálne známy a jeho výstrednosť má predpoklady upútať. Chceme ponúkané zľavové benefity odprezentovať netradične a Paviel nám ich pútavo komentuje,“ povedal Martin Vidan, hovorca Slovak Telekomu.