Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Známy kaderník Paviel Rochnyak zarába už aj v reklame

Známy kaderník Paviel Rochnyak zarába už aj v reklame

Zdroj: Majo Jurčík

Reklama
Logo Nový ČasLogo Nový Čas

Nové hviezdy reklamnej kampane? Kto? Predsa známy kaderník Paviel Rochnyak (26) a jeho pes Princ.

Celebritný kaderník spolu so svojím miláčikom najnovšie vystupuje vo videách telekomunikačnej spoločnosti a svojským spôsobom propaguje zľavy, ktoré sám neznáša.

Rochnyak je známy svojou výstrednosťou a práve na to stavili aj tvorcovia reklamy a vytvorili sériu vtipných, no ironických videí.

V jednom z videí Paviel sedí v reštaurácii a telefonuje s priateľom o vstupoch do akvaparku. Ten mu hovorí, že za dva vstupy zaplatil 19,90 €. Po zložení telefónu to kaderník okomentuje. „Ja by som sa necítil dobre. Ja by som si asi zaplatil normálne, inak by som sa cítil načierno, jak nejaký nelegál,“ hodnotí vo videu

Rochnyak a na všetko mu pritakáva jeho pes štekaním. „Nakrúcanie šotov bolo zábavné, zvládli sme to všetko za pol dňa,“ prezradil Novému Času

Rochnyak.

Aká sumička mu však na jeho konto za rek­lamu pribudla, nechcel komentovať s odôvodnením, že to má zakázané. „Boli však ku mne štedrí,“ netajil Paviel. Nový Čas v telekomunikačnej spoločnosti zisťoval, prečo si ako novú tvár kampane zvolili netradične celebritného kaderníka. „Je mediálne známy a jeho výstrednosť má predpoklady upútať. Chceme ponúkané zľavové benefity odprezentovať netradične a Paviel nám ich pútavo komentuje,“ povedal Martin Vidan, hovorca Slovak Telekomu.

Autor: © Nový Čas

Vyberáme pre Vás niečo viac