Bence si mal vybrať diela svetových umelcov, ktoré by jeho rukami prešli redizajnom tak, aby sa pozorovateľ mohol sústrediť iba na architektúru a atmosféru miestností. „Na hodine deskriptívnej geometrie sme mali za úlohu nájsť a upraviť fotografiu či obraz tak, aby vynikli horizontálne línie a perspektíva. Myslel som si, že to nebude až také zaujímavé, ale keď som pomocou modernej technológie odstránil z obrazov ľudí či predmety, začal som vidieť priestor tak ako samotný autor, čo mi pomohlo lepšie pochopiť jeho zámery. Celé diela zrazu zmenili svoj význam,“ povedal Bence, ktorého reprodukované diela iných autorov bez postáv sa stali hitom internetu.
Posledná večera Leonarda Da Vinciho sa zmenila po tom, ako v miestnosti ostal po apoštoloch a Ježišovi iba prázdny stôl s chlebom.
Takto by vyzeralo Botticelliho Zvestovanie (1489-1490), keby Duch Svätý neprišiel za Pannou Máriou.
Prerobený Angelicov obraz Zvestovanie (1450) upútava na priestor a jediný predmet v ňom - stoličku.
Francúzsky maliar Jacques-Louis David stvárnil troch rímskych bratov, ktorí chceli ukončiť vojnu troch miest. Po zásahu techniky zostalo na obrázku len nepríjemné prázdno a slnkom osvietená dlažba.
Claude Lorrain si Nalodenie sv. Uršuly predstavoval aj s množstvom ľudí a všadeprítomným pohybom. Prerobený obraz pôsobí skôr apokalypticky.
Maďarský umelec pretvoril aj fresku Andrea Mantegnu, ktorej originál zdobí strop Ducal Palace v Taliansku.