Nad budúcnosťou politickej relácie Na telo, ktorú moderuje Zlatica Puškárová (35), visí otáznik. Podľa zdroja zo zákulisia totiž čísla sledovanosti klesli a relácii hrozí od Markízy stopka. Aj samotná Puškárová cíti, že jej srdcovka stráca šťavu a jej povestné duely už nie sú to, čo bývali.
Slávna éra politickej diskusie Na telo sa zrejme končí. Diváci o ňu strácajú záujem a zvoní jej umieračik. V minulosti patrila relácia medzi tromfy Markízy a aj medzi politikmi bola uznávanou a obľúbenou. Moderátorka Zlatica Puškárová, ktorá kládla otázky na telo takmer všetkým našim politikom, zrejme o svoju reláciu príde. Zatiaľ čo má Na telo v lete prestávku, v Markíze sa už šepká o jej zrušení.
„Sledovanosť relácie stále klesá a jej budúcnosť v Markíze je otázna, môže dôjsť aj k tomu najhoršiemu,“ priznal zdroj z prostredia televízie. Markíza je však na slovo skúpa a akékoľvek dohady o zrušení diskusie zmietla zo stola. „Rozhodne sa k jesennej štruktúre nebudeme vyjadrovať na konci júna a odmietame akékoľvek špekulácie,“ uviedla hovorkyňa televízie Tatiana Tóthová.
Viac do reči bolo samotnej sprievodkyni slovenskou politikou, ktorá priznáva, že relácia stráca svoje čaro. „Sama za seba môžem povedať, možno to cítia aj ľudia, že obdobie tých veľkých politických duelov momentálne nie je... Politika je momentálne tak trochu nudná, opakujú sa neustále tí istí hostia. To je môj osobný názor, uvidíme, čo prinesie jeseň,“ povedala Puškárová, ktorá však informácie o zrušení či pokračovaní relácie nemá.
„Politika štandardne nepatrí k najsledovanejším reláciám, ale k najvplyvnejším. Zatiaľ nemám informácie, že by relácia nemala pokračovať, v živote je však všetko možné. Neberiem to nejakým spôsobom tragicky, keby sa stalo čokoľvek. Máme klasickú letnú prestávku,“ dodala moderátorka. Či sa diváci dočkajú pokračovania politických duelov pod jej taktovkou, sa zrejme dozvedia až na konci leta, keď Markíza vyloží karty na stôl a vynesie nad reláciou verdikt.
Prečo klesá záujem o reláciu?„Nezáujem divákov a teda nízka sledovanosť môže byť spôsobená únavou z politiky a tým, že opozícia nie je schopná priniesť zmysluplnú alternatívu. To môže byť jedna vec, je to však komplexný jav, ktorý môže mať iks dôvodov, nie je jednoduché to pomenovať. Myslím si však, že v tomto prípade by si mala konkrétna televízia zistiť, prečo ide sledovanosť dole a podľa toho sa zariadiť. Nemyslím si, že by to bolo kvôli tomu, že tieto relácie strácajú zmysel. Toto je otázka na televíziu ako takú, že pri takejto situácii, keď je hospodárska kríza, ide sledovanosť dole, pretože opak by mal byť pravdou,“ povedal politológ Ján Baránek.