Podľa informácií Nového Času sa však veľké čistky v týchto dňoch odohrajú aj v Jojke. A bude sa prepúšťať na najvyšších miestach! Generálny riaditeľ František Borovský sa do obnoveného súboja s Markízou pustil s veľkou vervou!
O prácu príde hneď niekoľko riaditeľov. Jojku má opustiť napríklad obchodný riaditeľ Martin Heržo. Navyše skončil aj šéf internetových aktivít Ondrej Jurovčák, ktorého nahradil bývalý šéf spravodajstva televízie Nova Vladimír Mužík. V pozícii riaditeľky marketingu končí Ivana Semjanová, ktorá však dostala ponuku pracovať na PR.
"Riaditeľkou novovytvoreného úseku vlastnej tvorby zostáva doterajšia výrobná riaditeľka Slávka Adamíková. Ivan Huljak bude zastávať post šéfdramaturga pre komediálne seriály a sitkomy a ich vývoj," informovalo PR oddelenie JOJ Group.