Dopravný podnik Bratislava (DPB) totiž spolu s audítorskou firmou KPMG zostavil anonymný dotazník na internete, v ktorom sa respondentov pýta na ich spokojnosť s cestovaním. Tvrdí, že chce takto zvýšiť kvalitu poskytovaných služieb.
Na záujemcov čaká celkovo 17 otázok. Dopravca sa pýta na osobný profil respondenta, ako často MHD využíva, ktorým z dopravných prostriedkov cestuje najradšej aj aký lístok si kupuje. Svoju spokojnosť môžu ľudia v dotazníku vyjadriť s čistotou vo vozidlách, dodržiavaním cestovného poriadku, cenou lístkov, dostupnosťou zastávok, preplnenosťou vo vozidlách aj s bezpečným cestovaním.
Otázku tu DPB kladie smerom k spolucestujúcim, nie k jazde vodiča. Respondenti, ktorí verejnou dopravou necestujú, môžu zase v dotazníku dopravcovi povedať, čo by ich presvedčilo, aby začali MHD využívať.
Dotazník cestujúci nájdu na oficiálnej internetovej stránke DPB www.dpb.sk.