Nový Čas získal exkluzívne zábery priamo zo stredoamerického štátu Bahamy, na ktorých je Širokého miliónová vila priamo na pobreží oceánu so súkromnou plážou s panensky bielym pieskom. Široký cestuje do exotiky pravidelne a v miestnej komunite je už veľmi známym človekom. Podľa cien susedných nehnuteľností za svoju bahamskú rezidenciu zaplatil najmenej 13 miliónov eur!
Na Juraja Širokého má ťažké srdce český biznismen Viktor Kožený (51), ktorý sa skrýva na Bahamách. Dvojica podnikateľov spolupracovala v 90. rokoch minulého storočia. Po Koženom ide česká polícia, Široký je bezúhonný občan. To Koženého naštvalo a tak pred rokmi prezradil, že Široký vlastní na Bahamách súkromnú rezidenciu. Jeho slová potvrdil minulý rok Nový Čas, ktorý priniesol ako prvý fotografiu rozostavanej vily. Keďže Kožený o Širokého nehnuteľnosti hovoril už v minulosti, znamená to, že Slovák si posledné obdobie staval na ostrove už druhé sídlo.
Širokého poznajú
To, že vila, ktorá je písaná na súkromnú firmu a posledné mesiace sa stavala oproti oficiálnym Širokého pozemkom, skutočne patrí Širokému, potvrdili viaceré zdroje. „Poznám Jurajov dom a poznám aj Juraja,“ povedal človek z komunity milionárov na Bahamách. „Pracovali sme na úprave pobrežia pri Širokého rezidencii,“ informovala spoločnosť, ktorá si želala zostať v anonymite. Ďalší zdroj dokonca ukázal satelitný snímok pobrežia, na ktorom zreteľne vyznačil Širokého vilu. Samotný podnikateľ o svojom majetku na druhom konci sveta mlčí. „Čo sa týka súkromia pána Širokého, k tomu nemáme dôvod sa vyjadrovať,“ povedala jeho hovorkyňa Michaela Kováčik Grendelová.
Milionárska lokalita
Širokého rezidencia sa nachádza v jednej z najluxusnejších častí Bahám - Old Fort Bay. Areál je rozdelený cestou na dva pozemky. Na zadnom sa nachádzajú tráva, mólo a zaparkovaná jachta. Na prednom pozemku sa rozkladá samotná vila, ktorá už pri prvom pohľade patrí v oblasti medzi najväčšie. Sumy za menšie rezidencie sa podľa realitných kancelárií pohybujú na hranici okolo 10 miliónov eur, Širokého nehnuteľnosť ho podľa marketérov mohla vyjsť na rovných 13 miliónov.