Cieľom kampane siete Churches Advertising Network (CAN) podporovanej vedením anglikánskej cirkvi je pripomenúť ľuďom vianočný príbeh. Plagát je reprodukciou olejomaľby narodenia Ježiša Krista, ktorá znázorňuje Svätú rodinu so svätožiarami a je zasadená do vnútra autobusového prístrešku.
V úlohe pastierov a mudrcov vystupujú pasažieri, niektorí sa uprene pozerajú pred seba, iní sa venujú svojim záležitostiam a plagát si nevšímajú. CAN uviedla, že plagáty počas tohtoročných Vianoc uvidia milióny ľudí a autobusové zastávky sa premenia na "svätyne", v ktorých ľudia budú môcť rozjímať nad významom Vianoc.
"V čase, kedy stále menej mladých ľudí dôkladne pozná príbeh narodenia Ježiša Krista, je dôležité, aby sme využili všetky dostupné prostriedky na jeho vyrozprávanie," vyhlásil canterburský arcibiskup Rowan Williams pri príležitosti spustenia kampane v Londýne.