Ako uvádza portál Mirror, manželia sa tešili na relax po strese, ktorý im spôsobilo prepuknutie koronavírusu. Na dovolenke mali byť od 13. do 18. júla, avšak zdá sa, že dovolenkou sa to nazvať rozhodne nedalo.
Výlet sa im zmenil na nočnú moru po tom, ako ich ubytovali v hoteli s rozbitými oknami a nábytkom. Podľa ich slov v hoteli dokonca neexistovali žiadne bezpečnostné opatrenia súvisiace s koronavírusom.
„Môj manžel trpí úzkosťou a pripravuje sa na to, že bude potrebovať operáciu srdca. Počas tejto pandémie prichádzal a odchádzal z pohotovosti kvôli úzkosti a srdcovým problémom. Bývame v mobilnom dome, kde sme mali vlhko, v spálni sme žili šesť mesiacov. Toto mal byť náš útek,“ vysvetľuje Tracee.
Na päťdňovú dovolenku si šetrili rok a stála ich 142 libier (157 eur). Na pobyt v hoteli Belvedere sa neskutočne tešili, avšak deň pred plánovaným pobytom Tracee dostala e-mail, v ktorom sa písalo, že ich rezervácia bola zmenená z dôvodu „nevyhnutných okolností“. Presunuli ich do neďalekého hotela Villa Rose, ktorý spravuje rovnaká spoločnosť OYO.
Keď k nemu prišli, zostali im len oči pre plač. Okná boli rozbité a zadebnené a cez záves Tracee videla sklo. „Všetky lišty na podlahe boli špinavé. Bola tam stará kožená pohovka a ošúchané vankúše. Koberec nebol čistý. Neexistoval tam žiadny dezinfekčný prostriedok, žiadne nápisy ohľadom COVID-19. Nič,“ povedala zhrozená Tracee.
„Zazvonila som na zvonec na staromódnom príborníku a nikto nevyšiel. Boli tam dvere, na ktorých bol nápis ´kuchyňa´, trieskali sme na ne. Nikto nevyšiel. Vyzeralo to ako opustená budova,“ vysvetľuje Tracee. Prešla do hotela Belvedere, kde mali byť pôvodne ubytovaní, avšak ani tam nikoho nenašla.
Komunikovala s nimi len cez správy, kde jej povedali, že jej peniaze nevrátia. Manželia si preto prenajali iný hotel, avšak nemali dosť peňazí, a tak mohli zostať len na dve noci. „Cítila som sa zničená. Bola to naša jediná príležitosť dostať sa preč, a to ma rozplakalo. Nemali sme na výber, len sa vrátiť domov. Nemali sme viac peňazí,“ povedala.
Dovolenku si objednali cez portál booking.com, ktorý im po dlhšom čase ponúkol, že im peniaze vráti a tiež uhradí náklady z druhého hotela ako „gesto dobrej vôle“. Spoločnosť OYO sa k celej situácii odmietla vyjadriť.