Práve meno Matúš Parízek sa najčastejšie skloňuje v súvislosti s vedením našej hokejovej spoločnosti. „Osem rokov pracujem v športovom biznise, čo predstavuje celý ekosystém, ktorý zahŕňa hľadanie zdrojov, udržateľné financovanie, komunikáciu s fanúšikmi aj stratégiu rozvoja od prípravky až po vrcholové podujatia,“ povedal pre Nový Čas Parízek.
„Hokej je krásny a drahý šport a preto ponúkam jasnú víziu pre akceleráciu hokejovej extraligy. Kľúčom je najmä rozširovanie zdrojov príjmov hokejových klubov. Ak bude mať liga schopnosť plánovať a investovať v dlhodobom horizonte, bude stáť na pevných základoch. Takto sa zvýši aj kredibilita hokejovej ligy ako partnera pre fanúšikov, sponzorov a širokú verejnosť,“ myslí si skúsený manažér, ktorý na záver dodal:
"Som predsvedčený, že kluby si vybrali práve mňa a že môj program spomedzi kandidátov vyhodnotili ako najlepší," uzavrel Parízek.