Ben Francis (28) z britského Birminghamu mal len 19 rokov keď prišiel s nápadom na Gymshark. Študoval, pracoval v pizzerii Pizza Hut a firmu riadil z garáže svojich rodičov. Odvtedy prešlo deväť rokov a Gymshark patrí medzi najväčšie spoločnosti predávajúce športové oblečenie.
Podnikateľ nedávno predal 21% podiel vo svojej firme americkej súkromnej kapitálovej spoločnosti General Atlantic. Obchod oznámil na svojom instagramovom účte. „Nikdy som si nemyslel, že toto budem písať, ale Gymshark je miliardová spoločnosť,“ napísal Ben. Jeho snom, je aby bola z firmy jedna z najlepších značiek na svete.
Spoločnosť zamestnáva 499 ľudí a kancelárie má po celom svete vrátane Hongkongu a Spojených štátov. Na rast spoločnosti využíval mladík aj sociálne siete a influencerov. „Boli sme jeden z prvých podnikov, ktorý sponzoroval influencerov,“ prezradil Ben. Na rozdiel od iných firiem sa Gymsharku darilo aj počas pandémie. Ľudia viac nakupovali na internete, začali sa venovať behu, bicyklovaniu a cvičeniu doma.
Ben prezradil aj to, ako bude úspech oslavovať. Cez víkend si vezme voľno a trochu si pospí. „Ani si nepamätám, kedy som naposledy vstal neskôr ako 5:30 alebo 6:00, takže zajtra si pospím, pôjdem na prechádzku so psom a oddýchnem si,“ prezradil.