SP preto upozorňuje klientov, aby si pred prípadnou plánovanou návštevou pobočky preverili, v akom režime funguje. Situácia sa mení každý deň a aktuálnu informáciu o fungovaní pracovísk SP vždy nájdu na webovej stránke poisťovne v časti Covid semafor pre fungovanie pobočiek.
K 9. októbru 2020 sú v oranžovom režime zaradené pobočky v Bratislave, vrátane vysunutých pracovísk Bratislava IV, Bratislava V, pracovisko ESO v Klientskom centre, Pezinok, Malacky, Senec, ďalej v Senici (aj pracovisko Holíč), v Michalovciach, Vranove nad Topľou a v Čadci.
V červenom režime sú pobočky v Bardejove, v Prievidzi, v Trebišove, v Martine, v Dunajskej Strede, v Dolnom Kubíne a pracoviská SP v Tvrdošíne a v Námestove. Vysunuté pracoviská v Štúrove a v Stropkove sú aktuálne zatvorené.
Pobočky a pracoviská SP, ktoré sú mimo zeleného (štandardného) režimu, čiže "oranžové" a "červené", majú sprísnený režim fungovania a výrazne obmedzený osobný kontakt s klientom. Sociálna poisťovňa preto odporúča, aby klienti využívali predovšetkým elektronický kontakt, zasielali z webovej stránky SP dostupné elektronické formuláre najmä pri žiadostiach o ošetrovné, používali svoju e-schránku, prípadne kontaktovali pobočky e-mailom alebo telefonicky. "V nevyhnutných prípadoch môžu využiť zaslanie poštou alebo vhodenie zásielky do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky. Pre otázky a poradenstvo majú klienti k dispozícii aj Formulár pre otázky a Informačno-poradenské centrum SP," informovala SP.