"Dnes to pre klientov Poštovej banky ako aj pre mňa musí byť na infarkt. Banka stiahla ľuďom peniaze z účtu za transakcie kartou, ktoré robili takto pred rokom. Zatiaľ viem len o sebe a prípadoch v rodine a okolí," napísal na tip@novycas.sk čitateľ a pridal aj výpis z účtu, podľa ktorého mu stiahli 15 eur za transakciu z 29. 11. 2019!
Rovnakú skúsenosť má aj čitateľka Silvia: "V noci klientov Poštovej banky prekvapili sms správy o zinkasovanom pohybe na účte, čiže debetná transakcia, ktorá sa uskutočnila 29. 11. 2019."
K incidentu sa banka postavila čelom. "Vážení klienti, evidujeme technickú chybu u nášho dodávateľa. V určitých prípadoch mohli byť opätovne zúčtované finančné prostriedky z 29. 11. 2019. Pracujeme na okamžitej náprave, urobíme všetko pre to, aby boli finančné prostriedky pripísané späť do 2 hodín," znie oznam na webovej stránke Poštovej banky, ktorá ubezpečuje svojich klientov, že o svoje financie sa nemusia obávať.