Wüstenrot plánuje zvýšiť svoje obchodné zastúpenie na Slovensku. Prostredníctvom akvizičnej kampane aktuálne oslovuje potenciálnych obchodných partnerov a nových kolegov. Vytvoriť by sa tak mali desiatky nových pracovných príležitostí v rámci jednotlivých krajov Slovenska. Nové obchodné zastúpenia môžu vzniknúť už v prvých týždňoch nového roka.
„Na jednej strane vnímame volanie po digitalizácii časti našej ponuky, napríklad pri povinnom zmluvnom poistení. Na druhej strane si uvedomujeme aj význam klasických obchodných zastúpení, v ktorých klient hľadá poradenstvo, najmä pri dlhodobých produktoch,“ vysvetľuje Jaroslav Sýkora, riaditeľ obchodnej siete Wüstenrot. Práve Sýkora pred dvadsiatimi rokmi začínal svoju kariéru vo Wüstenrote na jednej z pozícií, ktoré aktuálne spoločnosť otvára.
Wüstenrot predpokladá, že nové obchodné zastúpenia začnú vznikať už v prvých týždňoch nového roka. Pri vytváraní nových pracovných príležitostí sa skupina sústreďuje ako na menšie obce, tak na veľké mestá. Aktívna akvizičná kampaň bude prebiehať počas decembra 2020 a januára 2021. Konkrétny strop, koľko pracovných príležitostí by mohlo vzniknúť, skupina predbežne neurčila.
„Dúfame, že nové pracovné príležitosti pomôžu najmä ľuďom zamestnaným v sektoroch, ktorých sa najviac dotkli obmedzenia súvisiace s pandémiou COVID-19, ako sú napríklad ľudia pracujúci v cestovných kanceláriách, sprostredkovatelia ubytovania či zájazdov a podobné profesie,“ pokračuje Jaroslav Sýkora. Podľa jeho slov boli pozície nastavené flexibilne, aby nové pracovné príležitosti mohli využiť nováčikovia v obore, ale aj ľudia už pôsobiaci vo finančnom sektore.