Rozhodli sme sa byť fér
- Po roku, v ktorom sme náhle zostali bez príjmu a s mnohými záväzkami, sme sa stali rizikovým produktom. Rozhodne nám nepomohli ani stratené peniaze po krachu hotelov v zahraničí. Pokračovať ďalej by možno pôsobilo odvážne, no v aktuálnej situácii by to bolo z našej strany maximálne nezodpovedné. Iba takto klientom vieme garantovať, že im poisťovňa vyplatí peniaze zo zakúpenej dovolenky.
Poisťovňa: Všetkých klientov odškodníme
- Allianz – Slovenská poisťovňa odškodní všetkých klientov, ktorí mali zakúpený pobyt v tejto cestovnej kancelárii. Svoje nároky si klienti môžu uplatniť štandardným spôsobom, teda ohlásením poistnej udalosti telefonicky na bezplatnej telefonickej linke 0800 122 222, zo zahraničia na čísle +421 2 4961 5677. Poistnú udalosť treba nahlásiť najneskôr 6 mesiacov od vzniku škodovej udalosti. Poisťovňa následne vyzve klienta na doloženie potrebných dokladov, pripravte si zmluvu o obstaraní zájazdu a potvrdenie o zaplatení zálohy alebo ceny zájazdu.
Zákazníci: Je nám to ľúto
Dia (45), Trnovec nad Váhom
- Dúfali sme, že keď tento rok nám to s vami nevyšlo, tak budúci rok určite áno. Bohužiaľ, to tak už nebude. Dúfam, že poisťovňa bude vybavovať poistnú udalosť v čo najkratšom čase a nebude sa s nami naťahovať.
Jaroslav (41) , Košice
- Je mi to úprimne ľúto, radi sme s vami cestovali. Je to veľmi smutné, že to takto dopadlo. Za nás jedna z najlepších cestovných kancelárií. Ťažko hľadať slová, ale je zrejmé, že nepomohli sľuby od vlády, keď cestovné kancelárie končia po toľkých rokoch.
Silvia (34), Prešov
- Tak toto mi je nesmierne ľúto. Nikdy by som nepovedala, že to dôjde až do takého extrému. Vy, ako jedna z najlepších cestovných kancelárií na úpadok? Toto je nespravodlivé voči vám, tvrdým makačom a klientom, ktorí budú sedieť doma. Chcem vám poďakovať za každú infocestu a akúkoľvek akciu. Boli ste skvelí a prajem veľa úspechov vo všetkých ostatných oblastiach.