"Mestský úrad v Trenčíne je otvorený pre verejnosť v obmedzenom režime, a to počas pracovných dní v čase od 8.00 do 11.00 hod. Služby mestského úradu budú zabezpečované len v nevyhnutnej miere," uviedla hovorkyňa.
Podateľňa bude podľa nej prijímať len neodkladné podania. Na komunikáciu pracovníkov podateľne s klientmi slúži elektronický vrátnik, ktorý je umiestnený pri hlavnom vchode úradu. Činnosť matriky je obmedzená výlučne na vyhotovenie rodného listu pre novorodenca a vyhotovenie úmrtného listu. Nutná je dohoda s matrikárkou, a to vopred prostredníctvom telefónneho čísla 032 6504 312 alebo 032 6504 313.
"V prípadoch vyžadujúcich podpis klienta, prosíme, aby si klient priniesol vlastné pero a zároveň myslel aj na prekrytie nosa a úst pri kontakte s pracovníkmi," doplnila Ságová.