Neustály vývoj a prispôsobovanie sa novým klientom prirodzene vyústili do vzniku nových generácií komplexného nástroja správy firemných procesov. CDESK verzie 3.0 sa tak stal prvým čisto slovenským komerčným softvérom typu service desk či help desk.
Z jednoduchého nástroja na sledovanie zákaziek a prehľadu úloh vyrástol počas pár rokov komplexný nástroj na debordelizáciu procesov vo firmách. Nezáleží pritom, či ide o poisťovňu, servis automobilov, veľkú audítorskú spoločnosť, výrobcu alkoholu, opravárov kotlov, či IT firmu. Každý, kto má záujem o jasne dohľadateľné zadania úloh, sledovaný postup prác, v servisných segmentoch až po výslednú fakturáciu, dokáže s CDESKom efektívne zvyšovať svoju produktivitu, a tým aj zisk.
Čo je teda CDESK 3.0?
Jedno z možných pomenovaní je komplexný helpdeskový a zákazkový softvér. Jeho obsahom je množstvo modulov (brožúra), ktoré firmám poskytnú maximálny prehľad v procesoch poskytovania služieb vlastným klientom. To najdôležitejšie vo vzťahu dodávateľ-odberateľ je komunikácia, plnenie sľubov, jasné kompetencie a poriadok v kontaktoch a pridelených úlohách.
CDESK umožňuje rýchle dohľadanie zákazníka a zobrazí všetky podstatné údaje ako na dlani. Zároveň slúži aj ako komunikačný nástroj a dovoľuje byť v kontakte so zákazníkmi a udržiavať komunikáciu na jednom mieste, čo je v dnešnej situácii ovplyvnenej pandémiou viac než užitočné.
Dôraz na systém
Poskytovať zákazníkom prvoradé služby si vyžaduje systematickú prácu. Ak sú požiadavky plnené kvalitne a načas, zákazník je spokojnejší a dodávateľ bude z efektivity profitovať. CDESK je systém, v ktorom dodávateľ i odberateľ môžu spoločne sledovať priebeh požiadavky od jej vzniku až po jej vyriešenie.
Pri riešení je možné spoľahnúť sa na konkrétnu osobu, ktorej je požiadavka priradená. Pri množstve úloh je dôležité kategorizovanie podľa priorít, priraďovanie zodpovedných osôb k zákazkám či delenie na jednotlivé úlohy. CDESK je možné prispôsobovať procesom, zvyklostiam a preferenciám užívateľov.
Správne veci správnym spôsobom
CDESK zaznamenáva úlohy a sleduje posun v ich riešení. Manažéri tak ľahko získavajú prehľad o realizácii vrátane časov potrebných na vykonávanie od zodpovednej osoby pre rýchlu analýzu nákladov a tvorbu kvalitných podkladov pre fakturáciu.
Samotná analýza nákladov, plánovanie optimálneho využívania zdrojov, manažment zamestnancov a ďalšie prostriedky na efektívne riadenie umožňujú vyťažiť zo všetkého maximum. Precízne plánovanie s mechanizmami na dodržiavanie termínov, organizáciu plnenia úloh s manažovaním ich životného cyklu, evidencia vykonaných prác, implementované komunikačné rozhrania, podpora ITIL (ITSM) v IT prostredí vytvárajú z CDESKu komplexný nástroj na plnenie vysokých štandardov ISO 20000 a ISO 27001.
Na Slovensku po slovensky
CDESK je originálny slovenský softvér s plnou IT podporou v našom materinskom jazyku umiestnenou na Slovensku. Slovenskí používatelia v prieskume tento fakt oceňovali najvyššími možnými bodmi. A ešte jedno číslo z prieskumu: s fungovaním CDESKu je spokojných až 99 % jeho užívateľov. CDESK je nástroj vytvorený pre prax a má obrovské možnosti prispôsobovania sa konkrétnym požiadavkám.
Ak ešte váhate, či je pre vašu spoločnosť vhodné zaviesť do procesov takýto nástroj, môžete si ho zadarmo vyskúšať s demo účtom. Nie je na čo čakať. Iba organizovaná práca prináša zisk!