Ukázalo sa, že ich pozornosť najviac priťahovala Toyota. Zo všetkých automobilových značiek bola japonská spoločnosť najčastejšie zadávaná do Google vyhľadávača, a to v 55 zo 158 analyzovaných krajín!
Na prvom mieste
Počet krajín, v ktorých sa Toyota tešila najväčšiemu záujmu, sa zvýšil z čísla 28 (rok 2019) na 55 z minulého roku. Prekonala tak značku BMW, ktorá v roku 2019 zaznamenala rekordnú popularitu a bola jednotkou až v 118 krajinách. V priebehu minulého roka bol o ňu najväčší záujem iba v 34 štátoch.
Toyota vlani dominovala v automobilovom priemysle na internete napríklad v Austrálii a na Novom Zélande, Rusku, Mongolsku a v Pakistane, ako aj v juhovýchodnej Ázii, veľkej časti Afriky, niektorých krajinách južnej a strednej Ameriky, na Islande a samozrejme v Japonsku.
Analytici portálu comparethemarket.com.au sa domnievajú, že o popularitu Toyoty vy uplynulom roku sa postarali viaceré premiéry unikátnych automobilov. Za všetky spomenieme napríklad nový model GR Yaris, ktorý predefinoval segment hothatchov, vodíkovú Toyotu Mirai s úplne novým dizajnom a dojazdom zvýšeným o 30 % alebo elektrický dvojmiestny automobil C+pod. Počet vyhľadávaní na internete zároveň určite ovplyvnila obrovská popularita modelov Corolla a RAV4, čo Toyote pomohlo udržať si pozíciu najpredávanejšej automobilovej značky na svete. Keďže počas pandémie sa časť predaja automobilov presunula na online, silná pozícia spoločnosti Toyota na trhu sa musela premietnuť aj do vyhľadávania na internete.