Snažíme sa vyjsť maximálne v ústrety vašim potrebám. Preto vo VÚB neustále rozširujeme služby, ktoré dokážete vybaviť z obývačky. Bezpečne môžete komunikovať so svojou bankou už aj na diaľku a to bez toho, aby ste museli navštíviť pobočku.
Dôveryhodný partner
V súčasnej situácii, keď náš život stále ovplyvňuje pandémia, je mimoriadne dôležité mať partnera či poradcu, ktorému dôverujete. Keďže banka sa stará o vaše peniaze dlhé roky, pozná vašu finančnú históriu. Vy sa tak nemusíte s citlivými údajmi zdôverovať ďalším osobám. “Prispôsobili sme sa dobe, pretože je pre nás dôležité, aby klienti kedykoľvek vybavili zo svojej obývačky, čo potrebujú. Služby, ktoré môžu vybaviť so svojím bankárom na diaľku, budeme pravidelne rozširovať,” hovorí Dana Kondrótová, riaditeľka Odboru štandardní klienti VÚB banky.
Čo všetko môžete vybaviť na diaľku?
• otvoríme vám účet
• poistíme vás
• poskytneme vám spotrebný úver
• vytvoríme vám osobný finančný plán
• pomôžeme vám začať s investovaním
• začneme s vami sporiť
So svojím bankárom môžete riešiť aj možnosti investovania, finančného poradenstva alebo konzultovať vašu hypotéku. Následne všetky potrebné podklady dostanete elektronicky a môžete ich potvrdiť cez mobilnú aplikáciu alebo internet banking.
Budujme si vzťah na diaľku
Jednou z výhod banky na diaľku je, že nemusí byť len dočasným riešením počas aktuálnej situácie. Vo vzťahu na diaľku môžete zostať, aj keď sa situácia vráti do normálu. Virtuálne stretnutie s vašim osobným poradcom alebo bankárom vám totiž šetrí čas, ktorý by ste strávili presunom na pobočku. Navyše, komunikovať môžete aj počas pauzy v práci a po skončení pracovnej doby sa môžete venovať najbližším.
Virtuálne stretnutie si dohodnete telefonicky, mailom alebo zaslaním online žiadosti z mobilnej aplikácie či VÚB Internet bankingu. Je na vás, či sa chcete poradiť telefonicky v rámci 24 hodinovej služby Kontakt na čísle 0850 123 000, osobne alebo môžete mať video stretnutie cez MS Teams.