Na Noru v pondelok večer nemala ani nová markizácka relácia Adela show. Repríza Norinho monológu, ktorá išla v tom istom čase na Jojke, prilákala k obrazovkám dva- krát viac ľudí ako
Adela, buď sama sebou
Necenzurovaná repríza jej uštipačného hodnotenia účinkujúcich celebrít z relácie Kapor na torte prilákala k televízorom 543-tisíc ľudí, kým Adelinu šou, ktorá mala na Markíze premiéru, si zaplo len 226-tisíc divákov. „Sledovanosť
Mojsejovej nezaplatili ani euro
„Po prvom vydaní je predčasné hodnotiť výkon formátu, ale vzhľadom na to, že ide o late-night show 4-krát do týždňa, tak očakávame, že divák si k tejto relácii cestu nájde,“ povedala hovorkyňa Markízy Oľga Dúbravská. Na Kolibe vládne spokojnosť. „Výsledky sledovanosti nás tešia,“ dodal hovorca TV JOJ Jozef Gogola. Jojku to však môže tešiť o to viac, že za Mojsejovej „prejav“ nemusela zaplatiť ani euro. Na revanš bude jej módna značka odpromovaná v televízii. Podľa informácií Nového Času naopak Adela za jeden diel svojej šou zinkasuje tisíc eur.
Norin prejav Sledovanosť: 543 000 divákov Honorár: 0 € |
Adela show Sledovanosť: 226 000 divákov Honorár: 1 000 € |