Známa zvučka z Večerníčka: Telerozhlas ju predal za 15 tisíc eur!>>
Stačí len predať najznámejšie tváre televízie a pokojne môžu povyhadzovať celý krízový manažment.
Medzi hviezdy svetového formátu, ktoré má RTVS v zálohe, určite patria Raťafák Plachta, Harvepíno či Matelko. Ich predajom do reklamy by inštitúcia zarobila rozprávkové peniaze. Neplánuje RTVS po Večerníčku použiť v ozdravnom procese aj ich tváre a najmä ich spoločenskú prestíž? „Iba ak by tie autorské práva mala a iba ak by prejavil záujem Nový Čas,“ žartovala hovorkyňa Alexandra Štullerová-Koreňová.
Šokujúca je však cena, ktorú za ne chcú. „Vykrytie dlhov po Pištovi (Nižňanskom, poslednom šéfovi STV, pozn. red.),“ dodala Koreňová. To však asi bude problém. Dlh za obdobie, keď STV šéfoval Nižňanský, je totiž niekoľko desiatok miliónov eur.
Raťafák Plachta: Tvár plastickej chirurgie
Pred dvoma rokmi sa Raťafák Plachta pokúšal o prezidentskú kandidatúru, teraz by mohol zabŕdnuť do estetickej medicíny so sloganom: Nechcete mať predsa taký raťafák ako mám ja!
Mobil od Matelka
Večne zvedavý Drobček by sa určite uplatnil v reklame na mobilného operátora. Dokonca má k dispozícii aj originálnu melódiu: „Čujte čo čo čo... Čujte sa sa sa... Čujte čo, čujte sa, v svete stalo.“
Harvepíno: Logo cestovnej kancelárie
Televízny učiteľ cudzích jazykov sa môže stať tvárou jazykovej školy alebo kancelárie, ktorá ponúka zahraničné pobyty na zdokonaľovanie cudzích rečí.
Filmárik a Filmuška: Uvádzanie filmových noviniek
Párik, ktorý sa preslávil rolovaním flmového koberca, by sa za pár stotisíc dolárov uplatnil v Hollywoode na odovzdávaní Oscarov. V kinách navyše môže uvádzať filmové novinky.