„Pri nakrúcaní som sa navyše zabával tak ako nikdy predtým,“ povedal
Záleží na tom, koľkokrát ju televízia odvysiela. Ide totiž o otvorenú zmluvu. Séria spotov je pritom veľmi atraktívna a zožala veľký úspech nielen u fanúšikov českého speváka. Spokojnosť je aj na opačnej strane, jeden z najväčších výrobcov balených vôd v Česku si pochvaľuje rastúci predaj čaju. „Reklamná kampaň nadmieru splnila naše očakávania,“ povedala pre Mladú frontu Dnes hovorkyňa Bibiana Beňová, no koľko majstrovi spoločnosť zaplatila, odmietla prezradiť.
Firmy využívajú slávne osobnosti často. Minerálnej vode sa upísal Jan Kraus, Michal David zase od rána do večera láka divákov na zmrzlinu. Karel Roden a Ivan Trojan popíjajú likér a Daniela Peštová odporúča najlepšiu farbu na vlasy. Ani jeden z nich však nedostal toľko ako