Generálna riaditeľa Markízy Zuzana Ťapáková otvorene napadla dôveryhodnosť ankety OTO a zároveň vyzvala ľudí, aby nehlasovali za tváre Markízy.
Vyzerá to tak, že televízia s mnohými hviezdami, ktoré každoročne brali sošky víťazov, sa galavečera tento rok nezúčastní. Čo si o celej veci myslí šéfka agentúry APA, autorka projektu a hlavná organizátorka ankety aj držiteľka licencie značky OTO Jana Prágerová (40)?
Anketu OTO pripravujete už po dvanástykrát. Tento rok sa musíte popasovať s vyhláseniami generálnej riaditeľky Markízy, ktorá útočí na jej dôveryhodnosť. Vraj s ňou mala problém už vlani...
Vlani bolo všetko v poriadku až do momentu, keď sme koncom februára vyhlásili trojice nominovaných. Pani
Ťapáková mala ako jediná pochybnosti, zdalo sa jej, že nominácie sú nepravdepodobné či nepravdivé. Okamžite sme preto oslovili jednu z najlepších audítorských firiem KPMG Slovakia, ktorá mala overiť správnosť hlasovania, nastavenie počítačov a softvér a porovnanie s anketovými lístkami. A výsledok? Metodika fungovania bola vyhodnotená ako správna a v poriadku. Bez pochybností.
V čom teda vidíte problém? Čo Markíze prekáža?
Netuším. Tak napríklad vlaňajšia kategória Publicistika – nominovaní boli Roman Juraško,
Patrik Herman a
Zlatica Puškárová – všetci z TV Markíza. Alebo kategória Zábavný program – nominácie pre Modré z neba, Partičku a Adela show – všetko opäť Markíza. Zabávači:
Vilo Rozboril, Martin ,,Pyco“ Rausch,
Adela Banášová. Program roka: Česko Slovensko má talent, Let´s Dance, SuperStar, výsledok 2 : 1 v prospech Markízy! A Šport, ktorý napokon vyhral
Varinský, opäť z Markízy? Tak aké pochybnosti? Vyhlásenie o možnej manipulácii by malo mať predsa racionálne a faktické základy. Ja som ich nenašla. Čas iba jednej televízie je predsa dávno preč. Tento rok mňa osobne napríklad potešil pekný počet nominácií pre STV, kde program vysielame.