Kampaň upozorňuje na to, že pri zefektívnení nakupovania je možné ušetriť mesačne aj niekoľko hodín. Lidl namiesto výberu z tisícok výrobkov ponúka iba tie, ktoré naozaj potrebujete.
Cieľom novej kampane je priblížiť fakt, že priemerný nákup v Lidli je až o 15 minút kratší ako v iných vybraných supermarketoch. Väčšina ľudí strávi nákupmi tovaru dennej spotreby dve až tri hodiny týždenne. Viac ako polovica zákazníkov by pritom privítala viac voľného času, ktorý by venovala rodine a svojim záujmom. Vyplynulo to z kvantitatívneho prieskumu agentúry GfK Slovakia „Nákupné správanie, voľný čas a zásoby tovarov v domácnosti“ realizovaného na vzorke 1009 respondentov.
Spomenutý prieskum spoločnosti GfK zistil, že až 97% opýtaných disponuje maximálne 100 druhmi tovaru, pričom v priemere ide o 71,7 výrobkov. „Starostlivo dbáme na to, aby v našich predajniach boli len tie produkty, ktoré zákazník skutočne potrebuje. Chceme, aby mali zákazníci všetko dôležité poruke. Samozrejmosťou je pre nás neustála snaha o najvyššiu kvalitu a výhodnú cenu. Navyše jedným z našich základných pilierov predaja je rýchle vybavenie zákazníka,“ povedal generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Stanislav Čajka.
S novou reklamnou kampaň sa stretnete nielen v televízii, ale aj v letákoch, predajniach, bilboardoch či reklame v novinách a časopisoch.
O spoločnosti Lidl
Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. otvorila svoje prvé predajne na Slovensku v roku 2004. Počas jej pôsobenia na slovenskom trhu sa jej podarilo rozšíriť obchodnú sieť na 121 predajní.
Spoločnosť Lidl pravidelne pripravuje pre svojich zákazníkov zľavové akcie a špeciálne tematické týždne. Okrem potravinárskeho sortimentu sú v rámci týchto akcií ponúkané aj potreby pre domácnosť, kanceláriu, šport, zábavu alebo domácich majstrov.
Okrem značkových výrobkov nájdu zákazníci v regáloch obchodov Lidl tiež vynikajúce produkty predávané pod vlastnou značkou ako aj široký výber mliečnych a chladených výrobkov, údenín, rýb a hydinového mäsa. Navyše denne nechýba čerstvé ovocie, zelenina a rozmanitý výber pečiva. Celý sortiment tovaru neustále podlieha prísnej kontrole kvality a len dodávatelia, ktorí spĺňajú tieto vysoké normy kvality, môžu svoj tovar do Lidlu dodávať.
Viac informácií na www.lidl.sk