Tá je určená pre ľudí mladších ako 26 rokov. Ohlasy verejnosti na kontroverzného speváka nedali na seba dlho čakať. Reperovo účinkovanie v reklame rozdelilo národ na dva tábory, niektorí ho ostro kritizujú, iným sa to páči. Po kritike dokonca banka stiahla plagáty, na ktorých je Patrik Rytmus Vrbovský (36), z pobočiek. Čo je za tým?
Vo videu sedí Rytmus v kresle s vyloženými nohami na stole a prihovára sa mladým ľuďom svojím typickým prejavom. Klip pôsobí vulgárne a, samozrejme, že v ňom nechýba „pííííp“. Už v prvých dňoch sa kampaň stretla s negatívnym ohlasom. Niektorí sa na facebookovej stránke banky vyhrážajú odchodom. Iní tvrdia, že Rytmus má v kampani s profesionalitou banky len málo spoločné. Na internete kolujú aj postrehy, že „nápad je fajn a prispôsobený vekovej kategórii a aspoň neotravuje na každom rohu“.
týchto dňoch sa stratili aj plagáty z pobočiek, na ktorých je spevák s rôznymi sloganmi - opäť okorenenými svojským prejavom. „Mali sme v pobočke plagát s Rytmusom dva dni a včera nám prišiel email, aby sme ho stiahli, lebo je to kontroverzný človek,“ povedala pracovníčka pre portál Sme. Banka však tvrdí, že dôvodom nebola kritika, ale nástup inej ponuky. „Kampaň sme nestiahli. Rozhodli sme sa využiť plagáty radšej v školách, lebo študenti veľmi do pobočky nechodia a kampaň je smerovaná práve na nich. V médiách sa objavili informácie o vyjadrení našej pracovníčky. Pobočky to zle pochopili, čo ,pobočkár‘ komu povedal, to neviem ovplyvniť,“ dodala hovorkyňa Tatra banky Marína Smolková.