Slovenka zverejnila na Priznaniach žien na Facebooku 10 "odporúčaní" pre zákazníkov, ktoré by mohli pri nakupovaní zaradiť do praxe.
"Som predavačka, robím v potravinách. Už mi idú na nervy vaše zdieľané meme obrázky o tom, ako sa predavačka tvári. Upozorňujem, že túto prácu mám nadovšetko rada. V prvom rade sa chcem poďakovať zákazníkom, ktorí sa správajú slušne a vďaka nim je práca ešte krajšia.
No a potom vy ostatní:
1. Nemám problém vás podraviť, keď vstúpite do predajne, ale aj vy môžete odzdraviť a nie pozerať ako teľatá.
2. Tovar, ktorý si zoberiete a cestou si to rozmyslíte, sa snažte vrátiť na miesto, kde ste ho zobrali. Je fajn vrátiť chladené kuracie prsia späť do chladničky a nie ich vložiť medzi cestoviny.
3. Robíme, čo môžeme, ale ak tovar nemáme na predajni a ani v sklade, neskúšajte sa nasilu dotrepať do skladu, že si ho pohľadáte sami...
4. Neposielajte deti kupovať alkohol a cigarety, nemôžeme im to predať.
5. Nehovorte, že nás obdivujete, že dokážeme byť celý deň v respirátoroch, hlavne keď vy ten svoj máte pod nosom, alebo namiesto neho máte rúško, pričom stále platí, že v interiéroch sú povinné respirátory... Alebo nemáte absolútne nič a aj po upozornení nás pošlete do pi*e a idete si svoje.
6. Nie, nemôžeme vám vrátiť peniaze za použitý tovar a tovar bez bloku. Ani za tovar, ktorý sme nikdy nepredávali a ani nepredávame.
7. Áno, je to otrepaná sranda, že ste nas*ali predavačku, keď ste za nákup v hodnote 1,35 eura zaplatili 100-eurovou bankovkou, ale naozaj nie vždy máme vydať (hlavne menšie obchody). Obchody nie sú banka!
8. Nie, nie je to zadarmo, keď mi produkt nechce prejsť cez pokladňu! Prosím, už to pochopte.
9. Zapamätajte si, prosím, odkiaľ ste zobrali nákupný košík alebo vozík a skúste ho tam aj vrátiť. Ďakujeme.
10. Viem, že to slovo je otrepaná fráza, ale je fajn odpovedať na pozdrav "dovidenia".
PS: Teším sa na komentáre, aké sme lenivé kur*y a vy ste naši páni."