Smola na pätách
Moderátorka o problémoch s partnerom nechcela nikdy hovoriť a radšej sa naplno venovala a venuje práci v spravodajstve RTVS. Jej vesmírom je aj tak jej synček Romanko. Nedávno dokonca šokovala fanúšikov, keď na sociálnej sieti propagovala značku oblečenia. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby nebola tvárou spravodajstva verejnoprávnej televízie.
Práve tieto osoby by sa mali komerčnej reklamy vyvarovať. Účinkovanie hlásateľov, moderátorov a redaktorov spravodajských a politickopublicistických programov v reklame a telenákupe upravuje Zákon o vysielaní a retransmisii. Zákon však priamo zakazuje len účinkovanie v reklame vysielanej v televízií alebo rozhlase (t. j. reklame, ktorá sa šíri v rozhlasovom alebo televíznom vysielaní) a nijako nešpecifikuje reklamu na sociálnych sieťach. RTVS sa situáciou zaoberá a preveruje, či je v súlade s internými pravidlami,“ povedala hovorkyňa RTVS Andrea Pivarčiová.