Auto vyvinuté i skonštruované Slovákmi malo svetovú premiéru v Orechovej Potôni na pretekoch Supercar Challenge už v polovici mája. Homola v ňom teraz sedel zhruba 45 minút, ale už počas druhého kola sa v ňom cítil ako doma!
"Takmer okamžite som si bol autom istý a mohol som jazdiť celkom rýchle časy. Prekvapila ma citlivosť riadenia, fantastické brzdenie a efektívna aerodynamika. V porovnaní s autom, s ktorým jazdím majstrovstvá Európy, som sa musel správať úplne inak,“ vysvetľoval po jazde talentovaný pilot európskej série FIA ETCC, v ktorej má k dispozícii cestovný voz BMW 320si E90 WTCC.
"Praga držala ako pribitá, čím rýchlejšie som išiel, tým lepšie fungovala aerodynamika a mal som väčší prítlak. Aj preto sa mi podarilo zajazdiť s Pragou svoj osobný rekord na tejto trati (2:07,88) čo je mimochodom tretí najlepší čas, ktorý sa s Pragou podarilo dosiahnuť na Slovakia Ringu. Podľa mňa je to perfektné pretekárskej auto aj pre začínajúcich jazdcov, ktorí hľadajú pretekárske náradie po opustení sveta motokár. Nielen z pohľadu jazdných vlastností, ale aj prevádzkových nákladov, ktoré sa veľmi približujú nákladom v motokárach. Praga postavila skvelé, úžasné auto.“