Jej pobočky mimo pôšt preberie značka 365.bank, ktorá patrí do skupiny Poštovej banky. Pre klientov Poštovej banky sa však nič nemení. Bankové pobočky môžu využívať na obsluhu svojich súčasných produktov aj naďalej.
365.bank bude digitálna banka s pobočkami
Poštová banka a 365.bank sú súčasťou jednej bankovej skupiny. Po novom pritom preberie 365 banka kamenné pobočky Poštovej banky pod svoju značku. Vďaka tomu už nebude len čisto digitálnou bankou, ale prinesie svojim klientom plnú škálu produktov. Hlavne pokiaľ ide o hypotéku, úver, termínovaný vklad, ako aj o všetky transakcie, ktoré sa spájajú s fyzickými kontaktnými miestami. Vo svojich pobočkách pritom bude obsluhovať aj súčasných klientov Poštovej banky a ich doterajšie produkty.
Okrem pobočiek bude 365.bank naďalej budovať online kanál. Dnes je najpreferovanejšou digitálnou bankou na Slovensku, preto chce nové online produkty ďalej vyvíjať primárne v rámci svojej mobilnej aplikácie. Banka pritom avizuje klásť aj naďalej dôraz na udržateľné bankovníctvo. Okrem minimalizovania papiera a plastov v rámci klientskych procesov či nových ekoproduktov bude jej ambíciou stať sa uhlíkovo neutrálnou bankou.
Poštová banka mieri viac do regiónov
Poštová banka sa plánuje viac zamerať na bankové služby na poštách. Prostredníctvom siete vyše 1 500 obchodných miest bude naďalej najdostupnejšou bankou na Slovensku. Chce sa stať prvou voľbou pre klientov v regiónoch, ktorým bude prispôsobovať svoju ponuku. Jej prioritami sú aj naďalej byť čo najbližšie k svojim klientom a prinášať im jednoduché a zrozumiteľné produkty. Už na jeseň avizuje banka nový typ sporenia s atraktívnym úrokom, ktoré bude možné založiť si na poštách.
Nových klientov chce osloviť aj prostredníctvom rozširovania online služieb. Preto spustila možnosť čerpania pôžičiek cez call centrum a bez potreby fyzickej návštevy jej obchodných miest. Od júla plánuje doplniť aj online pôžičku, o ktorú budú môcť klienti požiadať cez internet banking. V regiónoch chce banka totiž osloviť aj mladšie ročníky klientov.