Opýtajte sa poisťovacieho agenta:
1. Platí pripoistenie COVID vo všetkých krajinách bez ohľadu na cestovateľský semafor?
2. Kryje liečebné náklady súvisiace s ochorením COVID-19, napr. lieky, ošetrenie v zdravotníckom zariadení, hospitalizáciu či repatriáciu klienta späť na Slovensko?
3. Uhradí náklady potrebné na predĺženie pobytu, ak budete musieť zostať z dôvodu ochorenia COVID-19 v nariadenej karanténe?
4. Uhradí aj spätnou cestou vyvolané dodatočné cestovné náklady, napríklad na nákup letenky s neskorším dátumom odletu?
5. Kryje aj pred odchodom na dovolenku, ak musíte cestu zrušiť pre ochorenie COVID-19, pre nariadenú karanténu z dôvodu pozitívneho výsledku PCR testu alebo nenastúpenia do lietadla pre nameranú zvýšenú teplotu?
6. Má nárok na uhradenie nákladov len poškodený klient alebo aj osoby, s ktorými ste mali na dovolenku vycestovať?