Generálny riaditeľ Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) Juraj Tlapa priblížil, že úsek Ivachnová – Hubová je extrémne náročná technická stavba." v roku 2015 bola prerušená a znovu sa začala robiť až v roku 2018. Pre to, že na stavbe boli zosuvné územia, kde absolútne nebolo možné v tej trase ďalej pokračovať. Takže sa to výrazne zmenilo," vysvetlil.
Posledné tri úseky podľa Tlapu doprojektovali na začiatku tohto kalendárneho roku. Na dvoch už sú stavebné povolenia. "Verím, že počas krátkej doby bude takto nastavený aj ten tretí. Potom už nič nebude brániť, aby sa mohlo robiť naplno na celej stavbe a rozvinúť práce úplne všade," podotkol.
Liptovská stavba diaľnice D1 v dĺžke 14,92 kilometra vytvorí obchvat mesta Ružomberok. Po dobudovaní sa napojí na existujúcu štvorprúdovú diaľnicu smerujúcu do Košíc. Motoristom ušetrí diaľnica, ktorej súčasťou je aj tunel Čebrať, 16 minút v porovnaní s jazdou po ceste prvej triedy.