Stalo sa tak po tom, čo sa dostal pod silnú kritiku, informovala o tom agentúra DPA.
Reklama "zranila pocity mnohých našich zákazníkov, zamestnancov, partnerov a dodávateľov", napísal maloobchodník s biopotravinami VkusVill na svojom webe a reklamu označil za "chybu".
Reťazec VkusVill spustil koncom júna propagačnú kampaň s názvom "Recepty rodinného šťastia", v ktorej boli zvýraznené dve ženy držiace sa za ruky spolu s ich dvoma dcérami.
Ruské médiá informovali, že spoločnosť VkusVill bola vystavená mnohým vyhrážkam, hoci kampaň bola občas na internete chválená za nediskrimináciu homosexuality.
Vzťahy osôb rovnakého pohlavia nie sú v Rusku zakázané, sú však do značnej miery tabu. Aktivisti kritizujú zákaz tzv. "homosexuálnej propagandy“, ktorý platí od roku 2013. Opakovane sa sťažujú aj na nepriateľstvo a násilie voči homosexuálom v Rusku.