Takúto výbavu by sme skôr očakávali pri terénnych vozidlách. Ale pri detskom kočíku? Prečo nie. Ako píše denník Daily Mail, dve tretiny z tisíc opýtaných mladých oteckov odpovedalo, že so svojím potomkom by von chodili častejšie, keby mali štýlovejší vozík. Mohutný a moderný kočík, pripomínajúci silné terénne auto, púta pozornosť televíznych divákov vo Veľkej Británii.
Kočík, ktorý by pre svoje rozmery potreboval vlastnú garáž, sa objavuje v reklame na novú Škodu Octavia vRS. A nejeden divák si položí otázku, či sa Škoda chce presadiť aj vo výrobe kočíkov? „Je pravda, že Škoda má ambiciózne plány v oblasti výroby, no zostaneme pri produktoch, ktorým sme verní už 118 rokov, a to sú automobily,“ povedal hovorca Škoda Auto Slovensko Roman Rajtár. „Je možné, že túto reklamu nasadíme do slovenských médií na jeseň tohto roku,“ dodal.