Doplnil jeden príklad o časovej náročnosti odovzdávania, ktorý sa týkal mostu cez Dunaj, kde pri prvom zisťovacom konaní našli 300 nedorobkov. "Je to pri kolaudácii bežné, všetci to poznáme. Tieto nedorobky, nedostatky, sa jednoducho musia odstrániť," dodal Doležal.
Keď sa však D4R7 otvorí, podľa Doležala sa objaví problém v súvislosti s križovaním diaľnic D1 a D4. Nebude totiž hotová samotná križovatka. Pre námietky jednej z bratislavských mestských častí sa totiž zmenili pôvodné plány tejto križovatky a D1 bude potrebné "zdvíhať za živa", čiže počas plnej prevádzky oboch diaľnic. Je tu ešte ďalší problém s obstarávaním, pretože prostriedky na túto križovatku síce v rozpočte alokované sú, musí ich však odklepnúť Ministerstvo financií (MF) SR.
Termín výstavby križovatky odhadol Doležal na 1000 dní od vysúťaženia, konkrétnejší termín sa podľa neho ešte určiť nedá.