Vedenie profiligy tento krok zatiaľ nepotvrdilo. Podľa agentúry AP povolené bude "zabrať" priestor o rozmeroch 3,5 palca x 3 palce, čo je približne 8,9 cm x 7,6 cm.
Vedenie NHL pred minulou sezónou povolilo klubov umiestniť reklamy v obmedzenom formáte aj na prilbách hráčov, čo od decembra 2020 využili napríklad New Jersey Devils, Washington Capitals a Nashville Predators. Tieto kluby sa dohodli so spoločnosťami, ktoré stoja za komerčnými názvami arén týchto tímov.
Zástupcovia profiligy vrátane komisára Garyho Bettmana po zmene pravidla o možnosti reklám na prilbách informovali, že ďalšie sú na rade dresy. Tieto kroky by mali klubom uvoľniť ruky pri získavaní financií po stratách spôsobených pandémiou koronavírusu.
Od sezóny 2017/2018 môžu na svoje dresy umiestňovať kluby basketbalovej NBA, čo klubom prinieslo príjmy navyše na úrovni 150 miliónov dolárov.