Minister dopravy a výstavby Andrej Doležal (nominant Sme rodina) je presvedčený, že tento pilotný projekt budú rozširovať aj na iné úseky v rámci Slovenska. Treba sa podľa neho inšpirovať skúsenosťami a smart riešeniami z iných krajín a miest. "Týmto vieme zásadným spôsobom zvýšiť prejazdnosť mesta o 15 až 20 percent a v neposlednom rade vieme zvýšiť aj bezpečnosť," skonštatoval v stanovisku.
Kompetentní zároveň upriamujú pozornosť aj na aktualizáciu dopravného značenia, a tým zjednotenie dopravného značenia v Bratislave. Aktualizácia trvalého dopravného značenia sa týka diaľnice D1 v úseku od križovatky Pečňa – výjazd letisko a na diaľnici D2 v úseku Pečňa. Zmeny súvisia nielen s novou vyhláškou o dopravnom značení i spustením diaľničnej križovatky D4/R7. Do novembra by malo byť takto vymenených 100 tabúľ so značením.
Systém líniového riadenia plánuje NDS výhľadovo predĺžiť na diaľnici D1 až po Senec a na diaľnici D2 po budúci uzol Bratislava (v súčasnosti Stupava). Aplikované bude tiež na stavbách obchvatu Bratislavy, teda na diaľnici D4 od Jaroviec po Raču a na rýchlostnej ceste R7 v úseku Bratislava, Nivy – Bratislava, juh. Po líniovom systéme má byť spustené aj sieťové dopravné riadenie.