„V tomto veku si nič nepamätá,“ povedala. „Nebude si pamätať tú dovolenku na pláži, na ktorú som ho vzala, nebude si pamätať tú cestu lietadlom. Nebude si pamätať, že stretol všetky tie nové tváre, ale vystavovanie ho rôznym ľuďom, rôznym kultúram, rôznym prostrediam, rôznym miestam je rozhodujúce pre jeho rozvoj,“ vysvetlila Jess.
Briggsove účty na sociálnych sieťach už majú obrovskú sledovanosť – a Jessine videá dosahujú 500-tisíc videní. Jess odhaduje, že Briggs už zarába okolo tisíc dolárov mesačne zo sponzorovaných príspevkov na sociálnych sieťach a výletov. Má tiež sponzora, ktorý im poskytuje bezplatné plienky a obrúsky.
„Posledných pár rokov sme boli turistami na čiastočný úväzok a rýchlo sa stal oveľa obľúbenejším ako my a ja nikomu nič nevyčítam, je taký roztomilý, aj ja by som s ním chcela pracovať,“ prezradila Jess. „Myslím, že sme našli medzeru na trhu. Predtým, ako som mala Briggsa, robila som veľa prieskumov o tom, ako cestovať s dieťaťom, a nenašla som ani jeden účet na Instagrame alebo TikToku, ktorý by sa špeciálne venoval cestovaniu s deťmi,“ povedala matka malého Briggsa.
„Je tu veľa informácií o cestovaní s deťmi, ale nič nie je zamerané na bábätká. Takže to je tiež diera na trhu, o ktorej sa chcú ľudia dozvedieť viac,“ informovala Jess, ktorá si nemyslí, že by v dohľadnej dobe prestala chlapčekom cestovať. Rodina plánuje v najbližších šiestich mesiacoch cestu do Európy vrátane Londýna. „Nikdy som si nepredstavovala, že by sme prestali cestovať spolu ako rodina. Možno, keď sa ožení a bude mať vlastnú rodinu, už s nami nepôjde, ale v dohľadnej budúcnosti nás vidím, ako pokračujeme v cestovaní ako rodina - spolu s naším mini cestovným influencerom,“ povedala.