Vďaka tomu sú na novej R7 smerom z Bratislavy odstavené štyri kamióny s nadrozmerným nákladom. Aký bude ich osud zatiaľ nikto nevie - musia sa totiž držať presnej trasy, na ktorú majú povolenie.
Mať všetky povolenia v poriadku niekedy nestačí. Kamióny s nadrozmerným nákladom z Rakúska mali presne danú svoju trasu, na ktorú im vydal povolenie Odbor cestnej dopravy a komunikácií v Bratislave. Ide totiž o ťažký náklad a pri ňom treba robiť špeciálne výpočty, aby sa nepoškodila cesta a aby bol celkový prechod bezpečný. Trasa bola jasne uvedená v smere: Jarovce/Kitsee - D4, križovatka Jarovce, D2 - D1 - Bratislava (Prístav) a späť.
Kamióny sa presúvali tak, ako mali určené, no keď prešli na zjazdovú vetvu D1 smer Prístav Bratislava, museli prejsť cez približne 600 m dlhý úsek diaľnice R7. Okresný úrad Bratislava vydal podľa nášho zdroja platné povolenia kamiónom na stanovenú trasu, ktorú nemôžu vykonať iným spôsobom ako schváleným trasovaním a statickým prepočtom mostných záverov.
Preprava tak bola vykonaná po uvedenej trase a nie je možné ju vykonať z diaľnice D1 uvedenej v povolení do Prístavu inou trasou. V minulosti používaná cesta už neexistuje a je nahradená R7. Podľa vodičov zo sprievodných vozidiel kolóna musela zastať preto, lebo za výjazdom smerom k prístavu im cestu skrížili betónové bariéry, ktoré tam podľa nich deň predtým ešte neboli. Nový Čas kontaktoval aj Okresný úrad v Bratislave a konzorcium D4/R7, do uzávierky sa však nevyjadrili.