„Napriek smutným štatistikám, najmä čo sa týka obsadenosti ubytovacích zariadení, organizácie cestovného ruchu nerezignovali, ale prijali pandémiu ako výzvu na tvorbu niečoho nového,“ povedal výkonný riaditeľ krajskej organizácie cestovného ruchu Turizmus regiónu Bratislava František Stano. Nové produkty podľa neho môžu umožniť trávenie voľného času v bratislavskom regióne zatiaľ miestnym obyvateľom a domácim návštevníkom, ale po zlepšení epidemickej situácie môžu prilákať opäť aj tých zahraničných.
Predseda predstavenstva organizácie Bratislava Tourist Board Vladimír Grežo potvrdil, že mestský turizmus bol v tomto roku zasiahnutý naozaj extrémne. „Napriek tomu verím, že projekty, ktorým sme sa v BTB venovali, ako intenzívne informovanie smerom k zahraničiu, kampane zamerané na domáci cestovný ruch, spolupráca s mestskými časťami a mestskými organizáciami, prinesú lepšiu pripravenosť Bratislavy na prichádzajúce postcovidové obdobie a pomôžu rýchlejšiemu rozbehu mestského cestovného ruchu po pandémii,“ očakáva Grežo.