Stlačením červeného štartovacieho tlačidla v stredovom tuneli otvoríte brány pekelné a zo 4 koncoviek výfukov s aktívnou klapkou sa vyhrne symfónia duniaceho rykotu, ktorý sa nesie desiatky metrov okolo auta.
Navyše, v červeno-čiernej farbe budete na ulici naozaj vyzerať, ako by ste hlásali slovo satanovo a majitelia Challengerov Hellcat SRT len bliknú na pozdrav. Vedia, že aj vy sedláte pekelne rýchle monštrum, ktoré za sebou na počkanie žerie pneumatiky a zanecháva ich pamiatku v lánoch čiernych podpisov na asfalte. V režime Šport si môžete nastaviť tlačidlom na stredovom paneli nielen odozvu motora, bŕzd či podvozku.
Dvomi klikmi na kolískovom voliči na radiacej páke si môžete upraviť to, že klasická 8-stupňová meničová ZF prevodovka nepustí najnižšie spektrum otáčok motora pod 2-tisíc, čím máte M4-ku pripravenú kedykoľvek vystreliť.
Aj preto, že máte adaptívny M podvozok s elektronicky riadenými tlmičmi a prenos výkonu na zadné kolesá obstaráva aktívny diferenciál s premenlivou svornosťou. Aj vďaka nemu je M4 rýchla nielen na rovinkách, kde bez problémov vlisuje do karbónových sedadiel štvorčlennú posádku, ale aj v zákrutách, ktoré môžete preletieť bokom či ako prikovaní k ceste. Závisí to od nastavenia kontroly trakcie.