Televízne obrazovky už od 6.marca zaplnia tanečné výkony známych tvárí, ktorých mená vás rozhodne prekvapia. Novému Času sa podarilo odhaliť súťažiacich, ktorí zabojujú o titul kráľ/kráľovná tanečného parketu. Najväčším prekvapením je však rozhodne dlhoročná tvár markizáckeho spravodajstva Michal Kovačič (38). Moderátor relácie Na telo, ktorý vo svojich kreslách doslova smaží politické špičky, tak teraz zahodí uhladený výzor a decentný oblek a vymení ich za topánky na podpätku a vrtenie s bokmi. O svoj intelektuálny imidž však sympatický Michal strach rozhodne nemá!
Let’s Dance sa poslednýkrát na televíznych obrazovkách objavila v roku 2017. Potom prišla päťročná pauza a je späť so siedmou sériou a v plnej sile priniesť nezabudnuteľné tanečné výkony. Ani tento rok nebude núdza o zvučné mená, na ktoré modro-žltá televízia stavila. Ako sme už informovali, prvou známou súťažiacou bude bývalá tenistka Dominika Cibulková. Moderátorský chlebíček po svojej manželke Adele Vinczeovej prevezme Viktor Vincze, a naopak, blondínka si zasadne na porotcovskú stoličku. A aj keď ostatné mená boli doteraz zahalené rúškom tajomstva dnes je všetko inak. Novému Času sa podarilo odtajniť všetky mená prominentných súťažiacich, ktorí sa budu v rytme hudby vlniť po parkete. A práve najväčším prekvapením, ktorého meno by si tipol azda len málokto, je politický moderátor Michal Kovačič.
Moderátor je známy svojou reláciou Na telo, kde každú nedeľu spovedá politikov. Je preto skôr pasovaný do decentnej a intelektuálnej roviny a teraz ho ľudia budú môcť spoznať v úplne inej polohe. Pre niektorých ťažko predstaviteľné, ale Michal má rozhodne čo ponúknuť. Televízia si je svojím výberom viac ako istá a Michal je jedným z ich železiok v ohni. „Michal Kovačič je dlhoročnou tvárou televízie Markíza. Diváci ho v poslednej dobe poznajú najmä ako moderátora publicistickej diskusnej relácie Na telo. Jeho účasť v šou Let’s dance tak bude príležitosťou spoznať ho v trochu inej polohe, v ktorej bude musieť opustiť svoju komfortnú zónu a zabojovať o víťazstvo,“ uviedol PR manažér projektu Tadeáš Kurka.