Ako píšu noviny Daily Mail, Danica Weeks roky trvala na tom, že let Malaysian Airlines, ktorý zmizol 8. marca 2014, havaroval v dôsledku mechanického zlyhania. Jej vtedajší manžel Paul bol jedným z 239 ľudí na palube letu z Kuala Lumpur do Pekingu, ktorý krátko po štarte stratil kontakt s operátormi a nikdy ho nenašli. Ale potom, čo nová odborná analýza satelitných údajov britského leteckého inžiniera Richarda Godfreyho zistila, že lietadlo sa pravdepodobne zrútilo v Indickom oceáne, západne od Austrálie, matka dvoch detí teraz verí, že pád lietadla bol akt vraždy.
„Nikdy som neverila, že to bol pilot. Bohužiaľ, Richard Godfrey povedal, že v tomto bode verí, že pilot mal všetko pod kontrolou,“ povedala. Do štvorročného medzinárodného pátracieho úsilia bolo zapojených približne 26 krajín. Keďže trosky stále nie sú lokalizované, osud lietadla a príčina jeho pádu zostáva jednou z najväčších záhad letectva. Podľa analýzy Richarda Godfreyho leží MH370 4 000 metrov pod vodou pozdĺž línie známej ako „siedmy oblúk“ 1933 km západne od Perthu.
Tvrdí, že rádiovú technológiu, ktorú uvádza vo svojej správe, možno použiť na presnú detekciu a sledovanie lietadla. Austrálsky úrad pre bezpečnosť dopravy ho označil za „dôveryhodného“, ale uviedol, že nezačne nové vyšetrovanie. „ATSB si je vedomý práce pána Richarda Godfreyho a uznáva, že je dôveryhodným odborníkom na tému MH370. ATSB ako taká však nemôže ponúknuť posúdenie platnosti jeho práce. Požiadala tak Geoscience Australia, aby preskúmala údaje, ktoré mala z vyhľadávania, aby znovu potvrdila, že v tejto oblasti neboli zistené žiadne zaujímavé položky,“ uviedol vo vyhlásení hlavný komisár ATSB Angus Mitchell. Práca Richarda Godfreyho sa zamerala na pohyb lietadla v Indickom oceáne po obletení okolo Indonézie, pričom lietadlo údajne strávilo 22 minút lietaním v kruhoch.
Zatiaľ čo k formálnemu záveru o osude MH370 sa ešte len nedospelo, mnohí veria, že za to mohol pilot. „Pilot MH370 sa vo všeobecnosti vyhýbal oficiálnym letovým trasám, ale používal navigačné body na navigáciu na neoficiálnych letových trasách okolo Sumatry a cez južný Indický oceán. Letová trasa lemuje pobrežie Sumatry a letí blízko letiska Banda Aceh. Zdá sa, že pilot vedel o prevádzkových hodinách radaru Sabang a Lhokseumawe a o tom, že cez víkend v noci, v časoch malého medzinárodného napätia, radarové systémy nebudú fungovať. Pilot sa tiež vyhýbal jasnej predstave, kam mieri, pomocou bojovej cesty s množstvom zmien smeru,“ povedal letecký inžinier.