Shabaz pridal aj jeden tip, ako ušetriť. Pred záverečnou treba všetky pekárske výrobky vyhodiť. „Takže ak sa opýtate baristu, možno vám niečo dá,“ povedal a dodal, že „časť z toho sa dostane do útulkov pre bezdomovcov“. Podľa jeho slov sa oplatí byť stálym zákazníkom, pretože takým zvyknú zamestnanci dať nejaké dobroty zadarmo.
Na veľkosti v Starbucks tiež záleží. „Ak požadujete stredný nápoj, ale chcete ho vo veľkej šálke, je pravdepodobné, že barista vám dá plnú šálku, pretože vždy urobia niečo navyše.Takže veľký nápoj dostanete zadarmo,“ prezradil Shabaz. Tiež vysvetlil, že zákazníci majú nárok na bezplatný nápoj na svoje narodeniny a tiež na bezplatné doplnenie, ak si objednajú prekvapkávanú kávu a večerajú vo vnútri. Z jeho slov však nie je jasné, či sa tieto pravidlá týkajú len siete kaviarní Starbucks v Británii, alebo by vám prešli aj na Slovensku.
Napriek všetkému, čo Shabaz prezradil, priznáva, že prácu v Starbucks miloval a verí, že spoločnosť odvádza neuveriteľnú prácu. „Stále milujem túto spoločnosť, pretože nič nebolo extrémne. Najlepšia rada, ktorú by som vám dal, je baviť sa. Keď vás zákazníci vidia, ako sa bavíte, užívajú si to aj oni,“ povedal na záver.