Karina už bola unavená z toho, že spoločnosť vidí kladne iba jeden typ postavy. Preto založila značku, ktorá je vhodná pre všetkých. „Sama veľa nakupujem cez internet. Neznášam chodiť na verejnosť a prechádzať cez regály,“ vysvetlila s tým, že chce vidieť viac typov postáv pri nakupovaní cez internet a nie len tie vychudnuté.
Zdá sa, že Karinina telesná inkluzivita a obchodný model fungujú –značka má množstvo verných zákazníkov a podporovateľov. Aj keď je to stále malý podnik s iba piatimi zamestnancami, existuje už viac ako 10 rokov so super lojálnou a vášnivou komunitou, informuje britský portál.
Karina dodala: „Chceli by sme tento rok dosiahnuť príjmy vo výške približne 3 milióny dolárov (2.775.990 eur), pričom väčšina našich objednávok mimo Austrálie sa posiela do celého sveta.“ Nedávno dokonca spolupracovali s Nickelodeonom a podľa Daily Star pripravujú ďalšie projekty. Karina uviedla, že nové kolekcie plaviek predstavujú často. „Ponúkneme aj sadu športového oblečenia. Naši zákazníci to chceli už dlho,“ poznamenala mladá Austrálčanka. „Stále pridávame nové veľkosti. Chceme, aby sa všetky ženy mohli v plavkách cítiť pohodlne,“ uzatvára rozhovor Karina.