Bentley Blower 4,5 litra
Walter Owen Bentley sa rozhodol pre tento športový stroj zvoliť motor s objemom 4,5 litra. Išlo o zmenšenú verziu 6,5-litrového agregátu ich vlastnej konštrukcie. Mal výkon 105 koní a dokázal auto rozhýbať na rýchlosť 147 km/h. Časom sa objavila výkonnejšia verzia s kompresormi ROOTS. Tie zvýšili výkon pri identickom objeme a z auta sa stala jedna z ikon značky, ktorá niekoľkokrát vyhrala ikonické 24-hodinové preteky v Le Mans. Cena jedného z originálnych kusov sa pohybuje v miliónoch eur, no model v mierke 1:18 od Minichampsu predstavoval pred niekoľkými rokmi oveľa lacnejšiu alternatívu. Dnes, ak sa vôbec objaví na predaj, stojí niekoľko stoviek eur.
Ferrari 599 GTO
Trikrát a dosť! Ferrari je známe tým, že vyrába veľa limitovaných edícií svojich vozidiel, no modelový rad s označením GTO (Gran Turismo Omologata) patrí k najobdivovanejším, najvzácnejším a najikonickejším v histórii značky. Sága, ktorá sa končí (zatiaľ) pri modeli 599 GTO, sa začala v rokoch 1962 - 1964, keď Ferrari vyrobilo 39 kusov modelu 250 GTO. Autá z tejto série dodnes kraľujú v rebríčku najdrahších áut na svete. Nasledovala 278-kusová séria 288 GTO z rokov 1984 - 1986, ktorú v roku 2010 nahradila táto tretia generácia - 599 GTO. Model vyrobila firma HW Elite v limitovanom počte 5 000 exemplárov a na aukciách sa predáva za niekoľko stoviek eur. Oproti približne miliónu eur, za ktoré sa v priemere predáva jeho predloha, ide o bagateľ.
Mercedes-Benz 300 SEL 6,8 AMG
Táto pretekárska limuzína stojí za vznikom legendárneho označenia AMG, ktorým sa pýšia športovo ladené Mercedesy. Skonštruovali ho kamaráti Hans- -Werner Aufrecht a Erhard Melcher, ktorí do útrob ich špeciálu namontovali upravený motor zo sériového auta. Upravili piesty a zväčšili sacie ventily a veľa iného. Výsledkom bolo 428 koní a 608 Nm, vďaka čomu nemalo v podstate na okruhu konkurenciu. Dnes auto stojí v múzeu Mercedesu v Stuttgarte a cena je v podstate nevyčísliteľná. Model v mierke 1:18 má vnútri, rovnako ako originál, drevené obloženie, kožené čalúnenie aj hasiaci prístroj pod sedačkou a ide o jeden z raritných kusov, ktoré je veľmi ťažké zohnať do zbierky.