Zdieľanie platforiem bude medzi značkami, ktoré teraz zastrešuje Stellantis, mimoriadne bežné. Takže nie je prekvapením, že náhrada za trojdverové mestské auto MiTo bude postavené na platforme e-CMP. To znamená, že pripravovaný malý elektromobil bude súvisieť s Peugeotom e-208 alebo Opelom Corsa-e.
Platformu odvodenú od Peugeotu sme už videli používať aj vo väčších vozidlách (sedanoch) vyrobených v Číne. Vozidlo bude čisto elektrické. Automobilka Alfa Romeo tiež potvrdila, že bude ustupovať od trojdverového dizajnu v prospech praktickejšieho päťdverového usporiadania.
MiTo bolo trojdverové auto, no ak by malo päť dverí, trh by bol oveľa väčší. Ďalším krokom na ceste k elektrifikácii je plne elektrický model. V súčasnosti sa neočakáva, že bude mať väčší výkon alebo dojazd ako e-208, ktorý má 134 koní a 50 kWh batériu, ktorá na jedno nabitie prejde niečo vyše 360 kilometrov. Doteraz mali všetky elektrické vozidlá založené na tejto platforme rovnakú konfiguráciu a žiadne z nich nemalo pohon všetkých kolies. To sa však môže v budúcnosti zmeniť, pretože Stellantis vyvíja platformu, ktorá bude použitá aj v pripravovanom crossoveri Jeep. Na trh by mal prísť v roku 2023, pričom je malá šanca, že Jeep ponúkne model iba s pohonom predných kolies.
Automobilka Alfa Romeo ešte stále neuviedla svoje prvé elektrické vozidlo, ale predpokladá sa, že dorazí v roku 2024. Môže to byť plne elektrická verzia nového Tonale, dostupná len ako plug-in hybrid, alebo by to mohol byť tento nový menší hatchback.