Berie, ale neplatí?
Následkom pandémie je prírastok na hmotnosti najmä u detí alarmujúci, a tak sa jedna zo slovenských zdravotných poisťovní rozhodla spustiť celoročný program Pohyb je zdravý. Hlavným ťahúňom je práve Molnár, ktorý to za darčekový kôš nerobí. Je teda úsmevné, že zatiaľ čo ho vypláca štátna firma, on štátu na revanš dlhuje.
V reklamnom spote si veselo hopká s deťmi a na fitlopte sa usmieva v teplákovej súprave. Motivačný reklamný spot odkazuje na stránku, kde klienti nájdu mnoho motivačných videí, ako sa dostať do formy. Molnár je tak hviezdou aj na sociálnych sieťach, kde sa teší úctyhodnej armáde fanúšikov. Tých rovnako motivuje rôznymi videami, ale pri nedávnom rannom cvičení na to zrejme vôbec nemal náladu. Hneď po spustení kamery krátko po šiestej hodine ráno si neodpustil komentár: „Do p..e.“ Po tomto úvode sa už pustil do inštruktáže, ako budovať svaly.