Pred letnou sezónou sú to dobré správy a aj aktuálne prieskumy ukazujú, že Slováci majú v pláne dovolenkovať na Slovensku, a to hlavne pri vode. Domáci cestovný ruch však zďaleka nie je za vodou. I preto sa SLOVAKIA TRAVEL rozhodlo zakročiť. Podporia tieto prognózy cielenou kampaňou, ktorá bude určená turistom doma aj v zahraničí.
Podľa aktuálnych zistení Štatistického úradu SR hotely a penzióny navštívilo v marci takmer 300-tisíc hostí. Bolo ich deväťkrát viac ako minulý rok v rovnakom období, avšak o 31 percent menej ako v marci 2019. Súčasne takmer tretinu celkovej návštevnosti tvorili zahraniční turisti, ktorých v marci prišlo na Slovensko 87-tisíc.
,,Uvoľnenie pandemických opatrení a zrušenie obmedzení prišlo doslova v hodine dvanástej a sme radi, že podnikatelia mohli využiť zimnú sezónu, hoci ideálne to samozrejme nebolo. Preto sme radi, že vlani sa letná sezóna naopak mimoriadne vydarila a veríme, že aj vďaka našej organizácii bola historicky najúspešnejšou. V tomto trende chceme pokračovať,” konštatuje Václav Mika, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL.