Spoločnosť Samsung Electronics má dôvod na oslavu. Na celom svete sa totiž z jej série inteligentných monitorov Smart Monitor predalo viac ako jeden milión zariadení. Nové multifunkčné obrazovky podporujú Smart Hub a poskytujú dokonalé prostredie domácej kancelárie a školy bez potreby pripojenia k PC alebo akémukoľvek inému externému zariadeniu. Okrem toho monitor umožňuje používateľom využívať rôzne služby ako sú Netflix, Samsung TV Plus a YouTube.
Kórejská spoločnosť sa k číslu milión dostala pomerne rýchlo. Prvý inteligentný monitor bol totiž na trh uvedený na konci roka 2020. Teraz spoločnosť ponúka 11 prémiových inteligentných monitorov. Najmä všestranný nový M8 sa vyznačuje ikonickým tenkým dizajnom Samsungu a prichádza v štyroch nových pútavých farbách – teplá biela, ružová Sunset, denná modrá a jarná zelená.
Okrem toho, odnímateľná kamera SlimFit Cam, aplikácia riešenia videokonferencií a ďalšie inovatívne zobrazovacie technológie, sú hlavnými faktormi jeho popularity, pretože ľudia sa prispôsobujú novému životnému štýlu – ako je práca z domu a domáce vzdelávanie.
Predobjednávky tohto produktu prekonali očakávania spoločnosti, čo odráža popularitu produktu na celom svete. V prvom štvrťroku vzrástli predaje série Smart Monitor, vrátane predobjednávkového predaja M8, približne o 40 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka.
„Keďže spotrebitelia stále viac pracujú, učia sa a zabávajú sa doma, inteligentný monitor nanovo definuje tradičnú úlohu monitora a ponúka množstvo funkcií na zlepšenie akéhokoľvek životného štýlu,“ povedal Hyesung Ha, výkonný viceprezident divízie Visual Display Business.