V piatok o tom informovala PR manažérka spoločnosti Jana Galera Matúšová. "Realizácia reštrukturalizačného plánu za podpory a spolupráce veriteľov je najlepšou alternatívou nielen pre samotnú firmu, ale najmä jej zamestnancov, dodávateľov, obchodných partnerov a zákazníkov," uviedla spoločnosť. Firma nie je dočasne schopná splácať včas svoje záväzky napriek tomu, že v tomto roku generuje miliónové mesačné tržby na trhoch v 21 krajinách.
V roku 2020 firma vykázala podľa portálu FinStat tržby necelých 50 miliónov eur a zisk 3,4 milióna eur. Firma sa pripravovala na ambiciózny rastový program. Počas uplynulého roka zásadným spôsobom zvýšila počet zamestnancov a investovala do marketingu a budovania značky, ale aj do informačných systémov a najmä do poloautomatizovaného nového skladu.
Zámery spoločnosti však nevyšli. Pre pokles trhu, vojnu na Ukrajine a všeobecnú neistotu spotrebiteľov z rastúcej inflácie k očakávanému rastu neprišlo.